کد خبر: ۳۰۵۰۹۲
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶

اعضای کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی زمستانی 

 
 
ملی‌پوشان اسکی آلپاین و صحرانوردی کشورمان برای حضور در بازی‌های زمستانی آسیایی عازم چین شدند.
کاروان اسکی ایران با ترکیب ۱۰ اسکی باز(دو اسکی باز آلپاین و ۸ اسکی باز صحرانوردی) عازم نهمین دوره بازی‌های آسیایی زمستانی در چین شدند. 
در رشته اسکی آلپاین محمد کیا دربندسری و مریم کیاشمشکی با سرمربیگری باقر کلهر و در رشته صحرانوردی سمانه بیرامی باهر، ساحل تیر، فرنوش شمشکی، عاطفه صالحی (بانوان) و دانیال ساوه شمشکی، مهدی تیر، علیرضا مقدید، سید احمدرضا صید(آقایان) با مربیگری مصطفی میرهاشمی(آقایان) و آزاده کیا شمشکی(بانوان) در این بازی‌ها حضور دارند.مرتضی ساوه شمشکی نیز سرپرستی تیم‌های اسکی را برعهده ‌دارد. 
گفتنی است نهمین دوره بازی‌های آسیایی زمستانی ۷ تا ۱۴ فوریه به میزبانی ‌هاربین و یابولی برگزار می‌شود.